2019 februari clinic Vechtdallopers

Beginnersschema 2018

Van links naar rechts lezen, bovenste blok is 1 week
Opbouw is belangrijk, een training kun je niet inhalen, dus verder gaan met het blok
Warming–up en oefeningen komen tijdens de training er nog bij.
Niet meer doen dan op het schema staat!

week maandag   woensdag   Vrijdag of zaterdag
1    

06-02

Hardlooptraining 5x 1 min. hardlopen, 3 min. wandelen= 20 min. 30 minuten wandelen voor je zelf
2 wandelen   13-02 5x 2 min. hardlopen, 3 min. wandelen= 25 min 30 minuten wandelen voor je zelf
3 wandelen   20-02 5x 3 min. hardlopen, 3min. wandelen= 30 min. 30 minuten wandelen voor je zelf
4 wandelen   27-02 5 x 4 min. hardlopen, 3 min. wandelen= 35 min 30 minuten wandelen voor je zelf
5 wandelen   06-03 4 x 5 min. hardlopen, 3 min. wandelen=32 min  40 minuten wandelen voor je zelf
6 wandelen   13-03 4 x 6 min. hardlopen, 3 min. wandelen=36 min 40 minuten wandelen voor je zelf
7 wandelen   20-03 3x 7 min. hardlopen, 3 min. wandelen= 30 min. 40 minuten wandelen voor je zelf
8 wandelen   27-03 3x 8 min. hardlopen, 3 min. wandelen=33 min 40 minuten wandelen voor je zelf
10 01-04 Warming-up met de rustige groep. Kern ½ programma 03-04 3x 9 min. hardlopen, 2 min. wandelen= 33 min. 50 minuten wandelen voor je zelf
11 08-04 Warming-up met de rustige groep. Kern ½ programma 17-04 3 x 10 min. hardlopen, 1 min. wandelen =33 min. 50 minuten wandelen voor je zelf
12 Geen training
2e Paasdag
  24-04 8 x 1 minuut snel, 3 minuten rustig lopen 50 minuten wandelen voor je zelf
13 29-04 Warming-up met de rustige groep. Kern ½ programma 01-05 30 min. hardlopen !! 50 minuten wandelen voor je zelf
14 06-05 Warming-up met de rustige groep. Kern ½ programma 08-05 Warming-up met de rustige groep. Kern ½ programma 50 minuten wandelen voor je zelf
15 13-05 Warming-up met de rustige groep. Kern ½ programma 15-05 Warming-up met de rustige groep. Kern ½ programma 18 mei
Vrieling Cityrun

Hardenberg:
Sporthal De Beek Hondsdraf 38, 7772LZ, Hardenberg
Maandag en woensdag aanvang om 19:00 uur